FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, December 14, 2011

HePi BiRTHDaY To eHeMMM HeMMM

HePi BiRTHDaY JaNGGeL!!! Akhirnya eh, tiba juga hari kejadian ;D


Hai larrr kengkonon seprais celebration, muka sardin jek.... mamai ka????? bukan mimpi taw!!!! Ini kejadian!!!!

"Eh, tak terkejut ke diorang ada kat situ?"
"Dah diorang babai angkat tangan, mesti dah janji!"
* tepuk dahi!!!

Petang hari kejadian 'seprais', aku pun sebenarnya 'seprais' dengan diri sendiri.... Macam mana tetibe aku boleh dapat roger semua kengkawan blogger.... Pertamanya sebab aku ada nombor K.A sahaja tapi K.A tak boleh nak join pun...  Nak tanya dengan burpday boy, tak logik pulak! Nak kena jawab kenapa! Haishhhh...  Seb baik, malam sebelum hari kejadian enchek John menyerah diri (kekdah nyer)... Dari John, dapat nombor BlueEwoke lepas tu bersambung-sambung.... Yes!!!!  Sungguh nerbes menelepon korang sebenarnya...  Apapun, terima kasih buat eNChek JoHN, BLueEwoKe N CHaWaN (hehehe and not to forget Aqilah n Icam) sebab sudi datang dan menunggu dengan penuh sabar... Best giler sembang malam tu, kalau nak buat minit mesyuarat tak tahu larr panjang mana agaknya (fiuuuuuu kalau yang lenlain jadi datang malam tu, harus minit mesyuarat leh buat buku!!!)...  Terima kasih semua ;D
  

Bila dah keluarkan kek, baru larrrr senyum-senyum!
Nak kek rupanya!!!
SANGAT LAZAT tapi sayang dah nak potong dah sebab tuan
kek cam tak nak kasik potong  kat nama diyerrrr.... HAhahaha....
Nak lagik!!!!

Letz JoM!!

17 comments:

just.HY said...

hahaha...sedappppnye kek tuh! teringat pulak aku. ade lagi x??? hahaha.

happy birthday janggel! may Allah always bless you~

salam ziarah ;p

xplorer said...

Hepi birthday janggel . Sweetnya aku tgk pasangan couple ni, he he

Biqque said...

wah siap collage youuuuuuuuuuu! i loikeeee!

sumpah aku terkezut masa ko call, i was like masmona? masmona mana plak ni! hahahaha! nasib baik ko kasi keyword kaki jalan :D

sorry, aku melayan pak ein sekeluarga nun sampai ke negeri hang tuah! abih duit aku!r

Ren said...

Ahakssss terharu...

*sambil makan baki kek yang tinggal...
John nak ke??? Hahahhahahahahaa

Thanks guys

just.HY said...

wahhh.....jauhnya jalan2 ni mak biqque! hahaha.

janggel, ade lagi x kek??? hahahah

Ren said...

John:-

Hahahha nak kek lagi ke john? Nanti aku beli kita makan atas kapal! Heheheh tapi bukan beli atas kapal (tak mampu kkkkk) aku beli bawah kapal je hahahaha

Verangan naik kapal kekdahnya.

just.HY said...

janggel,
ssyyyhhhh....nanti org tau! hahaha. nnt nk g beli kek la. muahaha

Ren said...

John:-

Kehkehkeh kan verangan namanya... Wkaakakaka tetibe ngidam kek lagi.

masMZ KaKiJaLaN said...

owhhhh mr John,
nak pekse sempat lagi ziarah-ziarah blog! Hahahaha....


Janggel,
nak kek (lain nyer lakssss)

Biqque,
lama lagi larrr nak jupe.... ahaksss

Anash said...

janggel


waaa....
korang jumpa mana nih???
bestnyerrr...

pepepun..hepi bestday janggellll....

Anash said...

MasMZ,
kan? nih blog mas..bukan Janggel..
aduiii..pening pala akak nih ada side-efect ghupenyer....
lalalalalaaaaa....
sorryy aaaa MasMZ...hehheee

Ren said...

Ahakssss tq kak Anash!!!! Nak kek!!!! Hahhaaha tetibe...
Tetibe word veri = pelat. ??????

Unknown said...

Salam 1Malaysia..entahnya, muka cam nk kena penambor sedas, baru sedor kot!! eee... by the way selamat ari jadi kat org tu..besday aku tahun depan tlg buakan seprias utk aku jugak ok!!

Ely Hasrul said...

aku dh sonok gak nk join alih2 papi nk tgk bola..

'u drive sendirik yek..'

ermmmmmm kena repeat nih!! bleh baling tepong hahaha


hepi besday Janggel!

AieSha said...

rasanya masih belum terlambat, hepi bufday janggel!

Ren said...

Thanks again all!!!

masMZ KaKiJaLaN said...

@K. Anash!!!
Haip!!! Pening tak habis lagi ka??? Sudah ok kah???? Kami jumpa dkt Soruu,Kelana Jaya ;)


@BlueEwoke,
Akakakaka... orang lain kena plan larrr... kami tukang meriahkan suasana je :)


@Ely,
Tak de rezeki kita nak jumpa lagi... Looking foward dalam kesempatan yang lain :D