FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, August 5, 2011

BRoGa, SeMeNYiH : JoM maiN LaLaNG LaGi

Broga... Terjebak lagi walaupun pada sebelah malamnya hingga menjangkau jam 1 pagi masih lagi membuat pujuk rayu supaya perjalanan dialih arahkan ke aktiviti main air... Akhirnya, " Baiklah, saya ikut saja"...

Broga tidak pernah semakin cantik berbanding dari kali pertama aku ke sana, namun tetap juga aku ke sana... Populariti Broga tidak dapat menahan dari sesiapa pun untuk ke sana. Ada yang menikmati Broga ketika matahari bangun dari pertidurannya, ada juga yang menikmati Broga untuk melihat bintang bertaburan di siling bumi. Namun, buat aku 'menikmati' Broga dengan melihat manusia berpesta di setiap puncak Broga. Sudah sesak!! Mendaki juga perlu beratur, haihh!

Pendakian kali ini, sama ada percaya atau tidak, aku hanya mencecah puncak yang pertama dan itu juga tidak sampai ke tengah... Ya udeh, sini udah cukup... Mari kita layan gambar je... Klik! Klik! Klik!













*hurmmmmm.... nak kongsi ke tak ehhhhh projek Broga XXX???? ngingau2 pulak nanti....





4 comments:

Anash said...

nih nak marah nih...!!!
pesal gambar lawa-lawa sangat???
hahhhh!!!
cerciter...(heheh..)

kemang~ said...

dah penah pegi broga aritu..rase badan nak terpatah 2.. curam kotttt ! :)

masMZ KaKiJaLaN said...

Anash,
Pose ke tak eh??? Tak baik tau marah-marah... Tuhan marah tauuuu... hihihi... gambo tak cukup tido nih sis, mana lawoooo...... *blusHingg~

masMZ KaKiJaLaN said...

Kemang,

Doulu-doulu leh naik rileks-rileks.... sekarang naik sakit2 sebab soploh kali berhenti tunggu que :)... Memula memang cam2 :)