FReNs iN KaKi JaLaN

Sunday, May 15, 2011

3 SePeTs N Da GeNGs

Pada suatu hari, saya rindu dengan 'anak' saya R yang encem juga 'anak-anak' saya yang sepet... "H, alamak dah rindu lar dengan diorang". Kebetulan, pada minggu saya ke Kuala Lumpur sahabat saya H dan suaminya menganjurkan perjumpaan untuk keluarga yang mempunyai anak-anak kembar. Yeayyyy, boleh sibuk-sibuk :)

ini R yang encem...

One of the Sepets

2 lagi Sepets

Sepets dengan omaknya H :)

Sepet dengan kamera alerts!!

Anak-anak Auntie Meh

Gengs Sepet 1 dan 2 dengan famili

Geng Sepet 3 dan 4 dengan famili

Geng Sepet 5 dan 6 dengan famili

Geng Sepet 7 dan 8 dengan famili

Geng Sepet 9 dengan famili

Geng Sepet 10

OPssssssss.... children fight.... eh, main sama-sama dik

Geng Sepet dan famili beramai-ramai.... Memang ramai geng-geng Sepet yang datang hari tu.... Sangat best dan tetiba agak jeles (huahuahua - mood nak anak kembar leh???)

Catatan :
Terima kasih buat H dan famili.... Cerita-cerita Sepet ada di blog Amrafahan :) (adoiiiii dah rindu lagi nih! hihihi)

6 comments:

Nur said...

babe,

where are u? still in ti?

aku nak jumpa ko!!!

masMZ KaKiJaLaN said...

me tooo.....
ado laei kat ti... ari selasa kot balik :)

Nur said...

wanna meet? let's meet!

selasa aku g kl anto bapak aku g hospital rabunya tuh

masMZ KaKiJaLaN said...

wehhhh harus.....
petang sok... petang sokkkk....
mana puas jumpa kejap je aritu.....
nak! nak! nak! aku ingat! aku ingat!

Nur said...

ok babe,

did u get the sms? just text me tomorrow to set the place and time,hahahha, jangan malam, aku ngantuk awal..

muahs, wish to see you sooner!

masMZ KaKiJaLaN said...

wokeyy bebeh..... ngeee tak sabo :)