FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, December 13, 2010

PaNGKoR : ouR DiNNeR n SuPPeR

SUNSET - Setelah pulang dari Pulau Giam, kami sambung mandi di pantai Teluk Nipah dan duduk di tepi pantai sehingga sehingga matahari terbenam. Cantiknya...



DiNNeR - Makan time, kita mau makan apa ya????? Seafood jerit aku dan Janggel tapi ayam??? Owhhh Dhamin.... nape???? Untuk memenuhi permintaan, maka selain ikan, kerang dan sotong kena juga order lauk ayam... Hwa hwa hwaaaa... adeiiii dan tetiba tomyam ayam yang di'order' ter'kureng' pulak perasaannya...



SuPPeR - Ehemmmmm.... ini rupanya kandungan dalam beg kertas yang dijinjit oleh Janggel. Padanlah tak diberi aku mengisi tripod dalam beg tu... Kena marah tuuuu... Ya ampun!! Tetiba garang 'penculik' aku ni... Sedap kek nyerr dan aku memang suka makan cup cake... sila belikan lagi ya! Hahahaha... Rupa-rupanya penculikkan yang jauh ini untuk birthday party KJ! I like!



[entri lepas ni KJ nak bawa ronda pulau pula ;)]

2 comments:

Ren said...

Di samping maraton komen blog orang, ada maraton pra sejarah update belog rupanya...

masMZ KaKiJaLaN said...

hari ini saya buat-buat macam senang lenang.... hahahah (ketawa besar)