FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, September 23, 2010

HaRi 7 : MeRDeKa!! [JaLuR GeMiLaNG]

Hahhaa... busuk punya orang! Siapa? Aku larrr! Hahahaha...
Janji beriya-iya mahu mengambil gambar di sambutan Kemerdekaan. Ber'gaduh-gaduh' aku, AyuM serta Abugen mengenai sambutan diadakan di Dataran Merdeka atau Bukit Jalil. Akhirnya jangan tak percaya, lambat pula aku bangun pada pagi itu. Sungguhpun kemalasan melanda, tetap aku meneruskan cita-cita (walaupun telah dipusing bolak balikkan cita-cita itu). Bersiap dan menuju ke bandaraya menaiki lrt. Mengancunglah senapang ku me'nembak' Jalur Gemilang yang dikibarkan sekitar bandaraya sebelum aku merayap ke Jalan TAR untuk meneruskan cita-cita semalam yang terbelengkalai.

Menjelang petang, Belum telefon dan memberitahu Ombak Lama akan berbuka puasa bersama. "Ermmm ok", jawab aku. Biar aku mengajak RC, jika mahu turut serta. Dalam hati, "Tapi semalam kata RC malas nak keluar?". Mari sini aku test tengok, sekuat mana RC bertahan. Tanpa perlu berbicara panjang, cukup dengan beberapa nama terus sahaja RC setuju. Maka berbuka jugalah aku dengan sahabat-sahabat dari Ombak Lama.... Yang ada sama Belum, RC, SO, NO dan sahabat XY (ok yang ni aku lupa namanya!). Hajat nak berbuka dengan CiK TiPaH jer yang tak kesampaian...



[gambar akhir tu diambil pada hari pertama senjata berada di tangan! Test! Test! Test!]

9 comments:

Hang Dhamin said...

cantiknya hasil canon...tak sabar mau memodelkan diri ini dihadapannya..................

masMZ KaKiJaLaN said...

Dhamin,
pastikan diri anda tidak memenuhkan ruang gambar yerr... hahaha (kalo nak background aaaaa)
TUNGGUUUUUUUUUUUUU

psst.psst : arini kira hari tak?

Hang Dhamin said...

kalau macam tu kene tangkap gambar sorang2 la...kalau bestfrend masuk!..penuh wooo....hahahaha

Arini harus la hitung..satgi baru nak tulis! hahaha

masMZ KaKiJaLaN said...

jaga jaga.... diyer tahu laksss nanti.... akakaka....

Ren said...

Shakila ko damin..takper la aku taknak ambik gambo ngan ko!

Hang Dhamin said...

alamak..sampai jugak! maaf okid..aku cuci blog ko plak past aku cuci fb ko...hahaha

masMZ KaKiJaLaN said...

mari kita tengok siapa shakila ujung minggu nih.... akakaka....

Hang Dhamin said...

Shahrin shakila...perfect! hahahhaha..booo....

masMZ KaKiJaLaN said...

kat sini tak de butang 'like' larr nak like! har3x