FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, August 20, 2010

declaration of : ...

Aduh... kat mana nak luah rasa... kalau diubah status 'muka buku' alamat .... Ermmmm....

Yang pasti aku harap, bulan puasa ini aku jangan jadi gila. Aku tetap nak menunaikan ibadat puasa dan aku tetap akan bersabar walaupun rasa macam dah tercabut jantung aku sekarang tak boleh nak berfikir... (eh jantung ke otak yang berfikir nih????)... Kalau jantung dah tercabut, otak pun tak boleh nak function... betulkan???? ermmmm... Apapun, aku mohon petunjuk dan dipermudahkan jalan yang telah dikusutkan ini... Arghhhhh... I just wonder... Tak apa larrr... Sekurang-kurangnya saya sudah mengenali kamu.

[declaration of : i hate 5S and robot people]

[sori ye kengkawan, ceritanya separuh jalan je. tak boleh nak cerita lebih-lebih kat sini]

4 comments:

Unknown said...

Sabar je di bulan posa yg mulia ni. Masaalah gapo sampai nak tercabut jantung pisang tuh. Bawak bertenang, bukak posa kan minum ais banyak supaya sejok sikit jantung, nanti boleh kuatkan tangkai yg nak tercabut tu...

Abu Zuhair said...

apa cer? gosip baek ke? kongsi la... hahahaha....

Ren said...

hampehhhhhhhhhhhhhh dr td asik citer 5s 5s 5s...apa la kesnya tu...dah la kat opis ni pon tak abes2 org dtg buat lwtn 5s...aku jugakkkkkkkk....

masMZ KaKiJaLaN said...

@enchek rashid, khuatir jika tangkai menjadi ais boleh pecah berderai-derai.

@abu, alamak menda tak baek buat gue aaaaa... hampehhhhh

@janggel, nanti kita stowee yerrr (offline)