FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, April 16, 2010

..aWaY 4 a WeeK...

owhhh macam orang gila arini... Kelam kabut sebab tiba-tiba ada banyak benda yang nak kena setel. Leaving to Kuala Terengganu tonight sebab esok dah nak masuk Pulau Kapas. Sad to say, i'm not going to swim due to the flu, cough dan demam yang main-main(kejap demam kejap tak). So tahun ni nampak gayanya jadi support crew jugaklarr... Eh pandai pulak tetiba team yang aku pegi sekali ni semua swim kecuali aku! Cessss!! It was a frustration for me as aku memang berkobar-kobar jugak nak masuk... Takpe, aku percaya ada rahmat di sebalik setiap kejadian. Ok larrr memang bukan rezeki aku lar tu....
Pukul 3 tadi, tiba-tiba dapat arahan untuk ke Kuching on this monday sampai Khamis (uiii tu waktu gue cuti larrr... gue nak berpoya-poya kat home stay kat Marang atau Kuala Terengganu! Baru nak berangan-angan, cessss!!!). So, ari Isnin nanti program untuk ber'poya-poya' terpaksalah dipendekkan... Cuti Isnin dan Selasa dah kena cancel.... Ermmmm.... Kelam kabut sebab nak kena wat preparation laksss... Perancangan kerja pun sudah lari! Mati!
Buat semua kengkawan Ombak, good luck and all da best!
Buat diri aku sendiri - sabo lerrrr....
[eh ada yang baca2 KaKi JaLaN ni ke Kapas-Marang???]
[ni tengah geram dengan laman KL-Marathon ni, tak dapat-dapat jugak nak register!]

1 comment:

Nur said...

Salam babe, muahs, rindu sama kamu,

weh, nih my new blog
http://stunningyellow.blogspot.com/

ko jadik dtg tak sini? aku still nak raya kat mesir, and jalan2 kat middle east countries. jom ah, cukup tak duit ....hehehehhe