FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, March 26, 2010

LoVe Me TeNDeR

~ NoRaH JoNeS ~

Love me tender, love me sweet
Never let me go
You have made my life complete
And I love you so
Love me tender, love me true
All my dreams fulfill
For, my darling I love you
And I always will.
Love me tender, love me dear
Tell me you are mine
I'll be yours through all the years
'Till the end of time
Love me tender, love me true
All my dreams fulfill
For, my darling I love you
And I always will
Love me tender, love me true
All my dreams fulfill
For, my darling I love you
And I always will
Always will


[my oldtime favourite song (oldtime??? aku memang suka lagu nih!)]
[juga mendengar versi Elvis! Ngeh ngeh]


9 comments:

xplorer said...

I lab you too . kah kah kah.ko mesti tension aku potong ko jiwang , kah kah

DLM bahasa cina LAB=PUKUL .Org cina kampung tak reti sebut love , dia sebut LAB jer.

masMZ said...

Ntahnyer! Tak kasik can langsung lerr ko nih. Cess.

hamidah said...

aku mimpi jumpa ko kat pasar malam beli apom balik. ni btul ni aku tak tipu .mungkin petanda nak keluar duit sponsor

masMZ said...

Hamidah, kejadian beli apam balik kt pasar malam jadi ari selasa bru nie. Ada harapan nk dpt sponsor ke ni? He2.

xplorer said...

masmz-hamidah tu aku lah . ada org guna pc lupa sign out akaun , sbab tu jadi mcm tu , aku pun tak perasan

masMZ said...

Larr.. Iyeke? Xplorer menjadi hamidah. Muahaha.

masMZ said...

Lalala, nk dapat duit. Ada deal baru nk kena wat ni, jelajah xplorer menjadi sebutan. Huhu

hang nadim said...

aku pun suka lagu ni...i lap u laa

masMZ said...

Hang Nadim, hang pun sama ngan xplorer ka? Ermm :(