FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, February 12, 2010

RoNDa KL : KaKi JaLaN saY GuD BYe (haRDLy)

Dah habis edisi aKU suKe KoLumPo.
I need a break. Feel so sick and i'm searching for strength. Wish me best of luck. Till then, sweet memories from "aKu suKe KoLumPo" just for frens in KaKi JaLaN.

Jom kita RoNDa KL

Pose untuk kengkawan di KaKi JaLaN

KaKi JaLaN @ KLCC

KaKi JaLaN back to Central Market, 2010

KaKi JaLaN nak jadi Jane. Sembang dengan si encem Jambul,
Jane tanya : Hye, I'm Jane. Do you know anybody named Tarzan?
Jambul jawab dalam hati (agaknya lar) : Gapo dio dak perempuan ni ghoyak eh? Dok pahe. Dok pahe.... Owhhhhh baek kawe laghi!

Jane with new fellows

I'll miss you guyzzz too

KaKi JaLaN nak balik... I wanna go home... I wanna go home...

[and they only see me smiling...]

...[LOST]...

10 comments:

Nur said...

babe,

You look good! cant wait to see you, muahssssssssssss

masMZ KaKiJaLaN said...

Nur, :)
Tq babe! Lama tak cuti nanti? Aku pun tak sabar nak jumpa ngan ko. Miss u so much! Bagitau awal2 eh bila nak balik! Eee tak sabar nak jumpa! Muahssssssss :)

Nur said...

You crossed my mind today
as you so often do
I stopped for just a moment
and said a prayer for you


I asked our dear Lord
to be with you this day
I prayed he might send
a small blessing your way

Perhaps a smile from a stranger
a kind gesture or deed
to hear a sweet verse
or fulfill a need

I prayed for you wisdom
for guidance and strength
to feel the presence of angels
and the warmth of their wings

I prayed for your worries
I prayed for your fears
I prayed for your happiness
your joys and your tears

As I finished my prayer
I realized I too
had received my own blessing
with my thoughts of you

http://rqyali.blogspot.com/2010/01/my-prayers-are-with-you-always.html#more

masMZ KaKiJaLaN said...

Nur, thank you very much.. I am blessed to have a fren, a sister like u. My pray will alwayz be wit u :)

Ophe said...

selalu teringin membidik di bangunan warisan tetapi kesempatan itu tidak banyak ada... ermmm

coconutgrinder said...

haaa..nak bertapa sempena pulau kapas aaa nii? huhuhuuh....

masMZ KaKiJaLaN said...

alaaaa weiii laaaaa hebat lar coconutgrinder. Dengar citer ada orang wak dumbell g opis nak bagi power Kapas-Marang nih? ekeke

masMZ KaKiJaLaN said...

Koishie, suatu hari pasti kamu punya kesempatan itu ;)

coconutgrinder said...

hahahaa..ampehh...mana ada...train apa pun tak ni...tak power dah ni...haa jgn main main den ada spy kat pade tu...hahahahah

Anonymous said...

Ala spy ekaw tu awal2 dh mengadap den. Ingat sonang ke truih2 masuk group den? Ekeke ;p (walla dh xpower la pulak tp secret training ari2.. Fuhh.. )