FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, February 25, 2010

KeNYiR : ALaMaK NaMa DaH KuaR!!!

Gila... Gila... Memang wat keje gila! Zki, Zli kata "Be ready, no turning back. No turning back". Engkau ni M memang larrr pesal larr cari penyakit???<- ni ayat aku untuk diri aku sendiri.

A dalam diam ada nada marah sebab aku berjaya menjebakkan dia (hihi, sebenarnya A marahkan diri sendiri sebab boleh terpengaruh dengan aku!). R pula ambil masa dua tiga hari nak percaya boleh mendaftar atas pujuk rayu aku yang tak berapa nak manis (hihihi <-gelak lebih sikit! Tu lar korang kawan dengan AJKT Jenayah Terancang tak tahu ke? Hahaha). Ermmmm.... ada ke sesi pujuk rayu dibuat erk? Takde pun! Hanya idea gila yang aku timbulkan, dan jawapan dari mereka "OK!". Idea yang aku utarakan dalam satu panggilan telefon kepada mereka dan berlangsung tak sampai 15 minit pun! Jadi tu bukan pujuk rayu, betul tak? Hasutan? Oh bukan juga! Pengaruh godaan dan keinginan kot??? Hahahaha.... Well kengkawan, masing-masing dah terjebak.... No turning back... No turning back... (ishk macam ayat keramat je aku dengar dalam beberapa hari ni... J dengan E pun dah cakap ayat yang sama "No turning back")

Nota 1:
A : M, betul ke apa kita buat ni?
M : Entah. Yang pasti, duit dah bayar, nama pun dah kuar.

Nota 2:
R : M, aku bayar double tak kayuh leh?
M : Boleh! Wangnya aku terima. Tapi, kayuh tetap kayuh.
R : Aduh! Kalau bayar triple?
M : Sama jugak! Wang nyer sahaja yang aku terima. Hehehe

~teaM PiNK JaMBu DaRi OMBaK!!~

[aku pun tak percaya leh wat mende camni, 30 days to go!]

No comments: