FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, December 11, 2009

KeRusi EnCHeK Bos Gue PaNas KoT?!

Semalam sebenarnya Enchek Bos Besar hantar emel. Katanya EncheK Bos A akan ambil alih tempat Enchek Bos J yang kini sudah bertukar tempat. Katanya lagi Enchek J dah habes keje-keje kat sini. Maka arahan selanjutnya adalah "Sila brief Enchek A". "Baek, Enchek Bos Besar. Gue akan brief dengan senang hati".

Tahun ni dah dua kali brief bos Baru, dengan maksudnya ini gue kena pass baton dua kali... Kira-kira tiga enchek bos gue ada tahun nie... Enchek Bos Besar pulak kadang-kadang macam tak kesah (walaupun gue tahu dia kesah) dan mintak gue berurus terus dengan Enchek Bos Lagi Besar... Pening gue dan lagi pening bile tibe bahagian-bahagian membuat keputusan dan kira-kira. Kerusi Enchek Bos gue panas kot, takde enchek Bos yang boleh duduk betul dan tulun gue.

Buat enchek-enchek Bos lain yang memang teringin jadi Bos Gue, tapi kena dok kusi laen, diriku ini janganlah direbut-rebutkan.. Warkh...

[Gue pening sebenarnya. Tumpang lepas perasaan kat sini]

2 comments:

yanie said...

pening deb baca..bape byk enchek bos daaa..nk kaitkn pn xtau yg mana satu..byk bebeno..:p

masMZ KaKiJaLaN said...

Yanie, bukan kita sama ke? tapi kes gue tali tak tergantung... hahahaa.... [totally bukan gantung tak bertali :p]