FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, December 30, 2008

KeRJa aTaU TaK???

Malas. Mengantuk. What To Do. Itu perkataan dan phrase yang paling tepat buat aku hari nie...

Baru balik dari cuti terus masuk kerja... Susah jugak orang gomen nak cuti sebenarnya... Aduh... mamai-mamai aku kat opis hari nie...

Pagi tadi sampai KL dekat pukul 3.30 pagi... Terus pegi rumah Cu nak ambil kereta tapi Cu tak kasi balik rumah terus sebab dah lewat pagi... Ermm... dah lewat, tidur-tidur ayam saja sebab takut terlajak dan lambat masuk pejabat.

5.45 Bangun dan bersiap
6.30 Bergerak ke Putrajaya
7.20 Punch card dan buka pintu bilik
7.30 Balik rumah - bersiap balik untuk masuk pejabat
8.10 Bos telefon - suh kol balik (Sori larr Bos... saya kat umah... Nanti saya kol...)
8.45 Masuk pejabat... check emel (risaunya sebab lari pi bercuti dan kalau kena pegi site...)
9.03 Telefon Pn Norlin (leganya hari nie tak perlu pergi site! Tunda esok pagi. Fuhh...)
9.15 Telefon bos... (oh banyaknya arahan dan pesanan !)
9.40 Pengarah masuk bilik... (brief sket... Bos, sori lerr tak boleh nak watpe... he want you to go - "ermm... is that mean aku boleh cuti??")
9.50 Pengarah masuk bilik balik. Cess baru nak happy happy sket! Nak back-up apa pulak nih??? Ermm... Status cuti immediately tukar jadi standby balik!

Ohhhhh malas.... aku mengantuk nihhhh!!!! What to do??? Kerja mesti kerja.... SYMP!!!

No comments: